Novi Izraz

©

Andi, Andi... ne zanima me

[a:ndi, a:ndi... ne: za:nima me]

Izraz je nastao 6. prosinca 2010. navečer tijekom telefonskog razgovora između dva Olega.
Kad u razgovoru dviju osoba, osoba A nešto izjavi, a osoba B krene s objašnjavanjem koje osoba A smatra nepotrebnim, tad osoba A spomenuto objašnjavanje pokušava zaustaviti i ne uvući se u raspravu prekidajući drugu osobu s izrazom „Andi“. Kad pridobije pozornost osobe B temu definitivno prekida izjavljujući „ne zanima me“.

Pravilno korištenje izraza:
—Daj napravi ovo...
—Ali ne možeš...
—Andi...
—...sad samo tako...
—Andi...
—...jer imam ja još...
—Andi...
—Šta?
—Ne zanima me.

Pokušaj privlačenja pozornosti s “Andi” izvodi se staloženo, blago iziritirano, umorno, bez povisivanja tona.

novi izraz

Novi Izraz je Institut za nove izraze koji prikuplja, istražuje, odobrava i šalje u uporabu nove izraze.

Pošalji novi izraz i njegovu definiciju na noviizraz@net.hr!

popis izraza

neka gej spika

bolesni kurac

stajl

bagađudžan

livada

tapija

Andi, Andi... Ne zanima me